Hjälp mig!

Publicerades 2009-03-30 klockan 18:42:41

Jag vill ha ett par nya shorts till sommaren, men jag vet inte vilka av dessa som är snyggast, vad tycker ni? Om ni mot förmodan läser den här bloggen så kan ni väl kanske ta er tid och skriva vad ni tycker? Det vore ytterst trevligt.


De här ( 98:- på HM )


Och dessa för 298:- (Något dyrare...)


Hjälp mig, bloggare brukar ju vara modemedvetna...


Lilla söta Nickoo sa:

VAAA Kostar jeansshortsen 98 också?? :O De var helt klart finast! ♥

2009-03-30 @ 19:32:38
Blogg: http://niickoo.blogg.se/
Lilla söta Josefin sa:

Jag tycker att dom vita shortsen är snyggast asså jeans shorts börjar bli lite uttjatat liksom :)



men det är vad jag tycker

kram<3

2009-04-01 @ 21:45:51
Blogg: http://chokladjossan.blogg.se/
Lilla söta Farmor Ackermand sa:

dom vita shortsen är snyggare.Den andra ser ganska gammal ut.Inne i vilken soptunna har den varit?Om du har ett par gammal jeans och en farmor eller mormor som kan göra det kortare, kostar det ingenting!

Adjö!!!!

2009-04-02 @ 17:20:49
Lilla söta Anonym sa:

dom vita !!!! dom andra är det ju bara att klippa av ett par jeans utan att sy det tkr jag e snyggt och vitaa

2009-04-04 @ 20:24:52

Skriv (nästan) precis vad du vill här

Vem är du?
Ska vi komma ihåg dig?

Har du någon mejladress? (det är bara vi som ser den, bara så du vet)


Har du möjligtvis en blogg?


Såå... Vad var det du ville säga nudå?

RSS 2.0