Alla HM-clubmedlemmar får nu 10% rabatt på hela HM's sortiment!

Publicerades 2009-03-18 klockan 17:28:34
Trevligt, eller hur? Jag vet, det är inte så jättemycket, menmen. Nu kan man passa på att köpa massor av tråkplagg ( eller "basplagg" som det visst kallas ) nu när det är lite billigare. Men det gäller att skynda sig, erbjudandet gäller bara fram till på fredag...




Jag vet, det är andra gången jag lägger upp skorna, och jag kommer nog aldrig att köpa dom, men vad gör man i dessa tider? Förresten, visst får man sommarkänslor av blomman?

Lilla söta Petra sa:

Oj va kul att du tyckte det! Jo jag satt o pusslade ihop den en kväll ;P det såg inte illa ut här heller :)

2009-03-18 @ 20:20:59
Blogg: http://petrastenlund.blogg.se/

Skriv (nästan) precis vad du vill här

Vem är du?
Ska vi komma ihåg dig?

Har du någon mejladress? (det är bara vi som ser den, bara så du vet)


Har du möjligtvis en blogg?


Såå... Vad var det du ville säga nudå?

RSS 2.0