Hemma igen :)

Publicerades 2009-01-05 klockan 15:16:21
Kom hem ifrån Åre igår, lite tråkigt att åka hem från det fina hotellet kanske, men jag längtade efter katten en del så det var inte så jättefarligt. Fick reda på att min moster ( som också varit där ) hade kört på ett litet rådjur med bilen på hemvägen, det dog direkt, jättesorgligt..

Här hemma är allt som vanligt, men äntligen så har mälaren frusit till lite, inte tillräckligt tjockt för att gå på, men om några dagar kanske, såg att grannens katt var ute nyss, jag var jätterädd att han skulle ramla igenom, men han klarade sig finfint.



Själv har jag ägnat eftermiddagen till att sitta i soffan framför brasan och titta i senaste HM-katalogen, men jag får väl ta och sätta upp tavlan på Selma som jag fick i julklapp idag, om jag hinner..



Fin va? Det var till den bilden rosorna var till för xD

Lilla söta Regina sa:

Hmhm H&M katalogen=)

2009-01-05 @ 15:27:56
Blogg: http://regina.blogg.se/
Lilla söta Nickoo sa:

Haw, poor rådjur :( MEGASNYGG header ni gjorde! :D

2009-01-05 @ 17:22:40
Blogg: http://niickoo.blogg.se/

Skriv (nästan) precis vad du vill här

Vem är du?
Ska vi komma ihåg dig?

Har du någon mejladress? (det är bara vi som ser den, bara så du vet)


Har du möjligtvis en blogg?


Såå... Vad var det du ville säga nudå?

RSS 2.0