Shopping för mig med

Publicerades 2009-02-14 klockan 14:20:37
Jag var naturligtvis också på stan och shoppade med Petra och Nicki igår. Jag köpte två T-shirts och ett halsband, alltihop ifrån H&M, gamla goda H&M...


Man ser inte färgerna så jättebra, tröjan är mer limegul i verkligheten om det intresserar någon...



Vill egentligen ha ett sådant här halsband men mycket större. Tyvärr så hittade jag inget
så det blev det här...

Lilla söta Nickoo sa:

Vaaa köpte du tröjan me peacemärket med? Hahaha, de märkte jag inte XD Skitsnygga!

2009-02-15 @ 13:17:30
Blogg: http://niickoo.blogg.se/

Skriv (nästan) precis vad du vill här

Vem är du?
Ska vi komma ihåg dig?

Har du någon mejladress? (det är bara vi som ser den, bara så du vet)


Har du möjligtvis en blogg?


Såå... Vad var det du ville säga nudå?

RSS 2.0