Ooups...

Publicerades 2008-10-31 klockan 15:19:12
Klantade till det lite idag, jag råkade ta bort conversen, inte bra. Men förhoppningsvis så är det inte så jättefarligt, antingen slår kompisen mig gul och blå när vi ses i skolan efter höstlovet, men förhoppningsvis har hon inte märkt det (jättebra att jag skriver ett inlägg om det isåfall, jag är riktigt smart idag...). Klockan och en del annat är också borta, men det kan jag säga att jag inte ligger bakom!! Skit samma, nej förresten, jag ska inte avsluta alla mina blogginlägg med just "skit samma" sååå...
..skit samma.


Skriv (nästan) precis vad du vill här

Vem är du?
Ska vi komma ihåg dig?

Har du någon mejladress? (det är bara vi som ser den, bara så du vet)


Har du möjligtvis en blogg?


Såå... Vad var det du ville säga nudå?

RSS 2.0