Shopping inne i stan

Publicerades 2008-12-20 klockan 16:46:54

Var i stan idag, det var rätt kul, men vädret var väl sisådär. Köpte kanske inte så jättemycket, lite hårtofsar, salt & pepparkar åt farmor (sista julklappen ) ett par skor och äntligen, mina blå jeans som jag letat efter så länge. Men jag lägger inte ut några bilder på dom, på varenda bild jag försökte ta så ser byxorna grå ut...

Inte så dumma..

Köpte skorna på Urban Outfitters, bara 170 kr eller nåt...




Där köpte jag även salt och peppar karen för 100 spänn, förhoppningsvis
blir farmor gladare för dom än för den egengjorda ängeln som jag först
tänkt ge...


Lilla söta Nickoo sa:

ASSNYGGA SKOR!!! Supersött salt å pepparkar också!! love,



Nickoo ♥

2008-12-20 @ 17:06:04
Blogg: http://niickoo.blogg.se/

Skriv (nästan) precis vad du vill här

Vem är du?
Ska vi komma ihåg dig?

Har du någon mejladress? (det är bara vi som ser den, bara så du vet)


Har du möjligtvis en blogg?


Såå... Vad var det du ville säga nudå?

RSS 2.0