Gäster..

Publicerades 2008-12-06 klockan 23:08:26
Hade gäster idag, min moster och min kusin. Jag fick den stora äran att baka saffranspannkaka som vi skulle ha till efterrätt. När jag tog ut den ur ugnen så luktade den skitgott, men den smakade sisåddär...

ss

Ser den god ut? Om du vill smaka så är det bara att ringa... :S

Lilla söta Nickoo sa:

riiiiing



Sofi: Sofi Ackermand.

Nickoo: Hej Såååfiiii, får jag smaka på din saffranspannkaka?

Sofi: Aa, men den e äcklig...

AR: Jag vill ha!!! Jag älskar äckliga saker!!!

hahahahahahahhahahaha asg!!

2008-12-07 @ 12:17:48
Blogg: http://niickoo.blogg.se/

Skriv (nästan) precis vad du vill här

Vem är du?
Ska vi komma ihåg dig?

Har du någon mejladress? (det är bara vi som ser den, bara så du vet)


Har du möjligtvis en blogg?


Såå... Vad var det du ville säga nudå?

RSS 2.0