Åre :)

Publicerades 2008-12-30 klockan 18:52:26
Hej hopp!

Här i Åre är allt trevligt och bra, förutom vädret som är lite sisådär...
Hotellet är väldigt trevligt (förutom att det kostar 125 kronor att bada i poolen efter klockan ett) . Lite senare idag kommer resten av släkten bestående av moster, mosters man, kusin och mormor, det blir förhoppningsvis trevligt.
Att åka skidor här är rätt kul, men jag har redan lyckats ramla och slå i tummen ordentligt, men det är brorsans fel, inte mitt. Han puttade till mig så att jag körde tummen rätt in i ett träd, inte ett dugg snällt enligt mig...

Det dröjer nog ett tag innan jag kan skriva mer, jag har fått låna mammas dator, men jag vet inte när jag får göra det igen...




Visst har hotellet ganska högt tak? XD


Skriv (nästan) precis vad du vill här

Vem är du?
Ska vi komma ihåg dig?

Har du någon mejladress? (det är bara vi som ser den, bara så du vet)


Har du möjligtvis en blogg?


Såå... Vad var det du ville säga nudå?

RSS 2.0